Pozycjonowanie stron Wrocław
Szukasz skutecznego pozycjonowania strony we Wrocławiu? Zapewniamy kompleksowe działania SEO na Dolnym Śląsku.
Zapytaj o pozycjonowanie
Wypełnij prosty formularz, a wyślemy Ci propozycję współpracy w zakresie pozycjonowania.
Jak wykonujemy pozycjonowanie stron dla firm z Wrocławia?
Nasze działania SEO są skoordynowane, systematyczne i kompleksowe. Oznacza to, że nie musisz martwić się o żadne części składowe usługi pozycjonowania strony. Zajmiemy się wszystkim od A do Z.

Optymalizacja Twojej strony internetowej
Wykonamy audyt SEO Twojej strony. Następnie nakreślimy i jeśli to możliwe techniczne wprowadzimy wszystkie konieczne zmiany.

Założymy lub skonfigurujemy narzędzia
Będziemy dokładnie śledzić ruch na Twojej stronie lub sklepie oraz pojawiające się ewentualne błędy. Założymy do tego celu Google Analytics oraz Google Search Console.

Założymy lub poprawimy Twoje Google Maps
Twoja firma musi być widoczna na mapach Google. Jeśli posiadasz już wizytówkę to poprawimy ją, aby zwiększyć widoczność. W przypadku jej braku założymy ją od nowa.

Dokładne pomiary Google Analytics
Wykorzystamy Google Analytics do bardzo dokładnego pomiaru ruchu jaki płynie na Twoją stronę z wyników wyszukiwania Google.

Sprawdzimy Google Search Console
Zainstalujemy, a następnie szczegółowo przejrzymy wszystkie informacje znajdujące się w Google Search Console.

Pozyskamy linki do Twojej strony
Systematycznie będziemy pozyskiwać nowe odnośniki do Twojej strony WWW. Wpłynie to na Twoje pozycje w wyszukiwarce oraz dostarczy dodatkowego ruchu na stronę.

Dobierzemy odpowiednie frazy kluczowe
Odpowiednio dobrana strategia jest kluczowa jeśli chodzi o skuteczne pozycjonowanie we Wrocławiu. Sprawdzimy konkurencję, dobierzemy trafne słowa kluczowe.

Bądź liderem we Wrocławiu
Sprawimy, że w mieście Wrocław Twój biznes będzie bardzo widoczny. Odpowiednia strategia, nasze ogromne doświadczenie gwarantują dobre wyniki pozycjonowania oraz niewielki koszt.
Lokalne pozycjonowanie strony jest procesem, który polega na zwiększeniu widoczności poszczególnych witryn w określonym regionie bądź w danym mieście. Takie pozycjonowanie powinno mieć zastosowanie przede wszystkich do firm świadczących usługi, jak na przykład restauracje, warsztaty samochodowe, bądź lekarze, gdyż frazy z lokalizacją są zasadniczo kluczowe i najczęściej wpisywane w wyszukiwarkę. Pozycjonowanie lokalne witryny sprawia, że można w szybki i łatwy sposób znaleźć ją w internecie.
Pomocna w lokalnym pozycjonowaniu strony z pewnością jest geolokalizacja, umożliwiająca określenie położenia geograficznego poprzez GPS bądź namiar IP danego urządzenia. Za pomocą geolokalizacji określane jest miejsce danego użytkownika, a następnie do tego miejsca dopasowywane są do niego reklamy, usługi oraz firmy.
Oprócz tego, warto również zadbać o optymalizację treści znajdującej się na danej stronie pod kątem lokalnego pozycjonowania. Warto więc użyć fraz dotyczących działalności w odniesieniu do lokalizacji, jak na przykład “lekarz Poznań. Na pozycję wpływa także podanie dokładnego adresu siedziby firmy oraz znacznik na mapie Google, który w łatwy sposób pomoże potencjalnemu Klientowi odnaleźć miejsce znajdowania się danej firmy.
Google Maps (inaczej mapki Google) to narzędzie służące przede wszystkim do ustalenia lokalizacji danego użytkownika. Dzięki Google Maps mamy także możliwość znalezienia danej lokalizacji poprzez przeróżne filtry.
Dodatkowo, aplikacja ta pozwala na wyznaczenie trasy z miejsca A do miejsca B. Dzięki temu bez problemu możemy zaplanować trasę do konkretnego miejsca oraz skorzystać ze wszelkich wskazówek zarówno dla kierowców, jak u pieszych i osób, które korzystają z transportu publicznego.
Google Maps daje także możliwość umieszczania map na witrynach internetowych, dzięki czemu łatwiej można określić miejsce siedziby danej firmy. Aplikacja Google Street View z kolei pozwala na przeglądanie panoramicznego obrazu z różnych miejsc na całym świecie.
Pozycjonowanie jest skutecznym procesem reklamowym, którego rezultatem jest promocja dane witryny w wyszukiwarce internetowej. Dzięki wysokiej pozycji w wynikach Google, dana firma może pozyskać nowych Klientów, co z kolei wpływa na zarobki przedsiębiorców.
Wyższa pozycja w wyszukiwarce pozwala na bycie widocznym oraz zaufanie przyszłych kontrahentów. Dodatkowo, firma z wysoką pozycją w Google wydaje się być bardziej wiarygodna oraz profesjonalna. Pozycjonowanie ma więc wpływ na poszerzanie grona Klientów oraz a zwiększenie liczby osób, które odwiedzają daną witrynę internetową. Dodatkowo, dzięki optymalizacji strony internetowej możemy w łatwy sposób dotrzeć do konkretnej grupy Klientów oraz do osób szukających daną usługę w poszczególnych miastach bądź lokalizacjach. Jest to więc duże ułatwienie dla małych i dopiero rozwijających się firm.
Pozycjonowanie strony internetowej jest coraz to popularniejsze, zwłaszcza mając na uwadze niski koszt i brak znacznych nakładów finansowych, a także szybki rozwój nowych technologii i popularność sklepów internetowych.
Optymalizacja sklepów internetowych wpływa przede wszystkim na zwiększenie sprzedaży, a także na wzrost liczby Klientów. Niezbędnym elementem pozycjonowania sklepów internetowych jest indywidualne podejście, które uwzględni branżę sklepu oraz grono potencjalnych Klientów.
Duże znaczenie ma tu wybór platformy, na której będzie opierał się dany sklep, a także aspekt wizerunkowy. Wszystkie kategorie, podkategorie oraz podstrony powinny być proste i przejrzyste. Dzięki temu, zarówno roboty Google, jak i Klienci odnajdą szukane produkty.
Na zaufanie oraz pozycję w internecie wpływa także aktywny certyfikat SSL, gdyż za pomocą sklepu dokonywana będzie płatność za produkty. Jest to swego rodzaju zabezpieczenie danych, które przesyłane są ze stron internetowych. Warto także zastanowić się nad unikatową treścią, z dobranymi pod daną branżę słowami kluczowymi.
Przykładowe miasta, w których pozycjonujemy
Zobacz inne miejscowości, w których mamy swoich Klientów. Nasza sługa wykonywana może być zdalnie na obszarze całego kraju.