Pozycjonowanie stron Wałbrzych
Skuteczne SEO, czyli pozycjonowanie zapewni Twojej firmie wysokie miejsce w lokalnych wynikach wyszukiwania Google.
Wycena dla firm z Wałbrzycha
Wypełnij proszę formularz, a prześlemy Ci dokładną ofertę współpracy.
Pozycjonowanie Wałbrzych - jak wygląda cały proces?
Poniżej zobaczysz wybrane elementy, którymi zajmujemy się podczas wykonywania usługi pozycjonowania strony. Zaufało nam już wiele firm z Wałbrzycha!

Audyt SEO i wdrożenie
Przygotujemy konkretny audyt SEO dla Twojej strony firmowej lub sklepu. Zajmiemy się jego wcieleniem w życie - niczym nie musisz się przejmować.

Kompleksowość narzędzi
Wykorzystujemy dużą ilość narzędzi analitycznych, które usprawniają naszą pracę i czynią ją skuteczną.

Google Moja Firma - Google Maps
Jeśli chcesz być widoczny lokalnie to konieczne jest pozycjonowanie wizytówki w Google Maps. Zoptymalizujemy cały proces.

Statystyki Google Analytics
Gogole Analytics odgrywa ważną rolę w ocenie efektów naszych prac. Oprócz wzrostu widoczności będziemy również śledzić ilość wejść na Twoją stronę internetową.

Konfiguracja Google Search Console
Z pomocą narzędzia Google Search Console będziemy w dokładny sposób monitorować każdy aspekt techniczny Twojej witryny WWW.

Pozyskamy klikalne odnośniki
Będziemy systematycznie pozyskiwać linki do Twojej strony. Dzięki temu zyskasz ruch oraz podniesiesz się w wynikach wyszukiwarki.

Transparentny plan działania
Opracujemy, przedstawimy a następnie wdrożymy dokładny, przejrzysty plan pozycjonowania strony.

Bądź liderem we Wałbrzychu!
Nasze działania SEO sprawią, że w trakcie pozycjonowania strony będziesz wspinał się na coraz wyższe miejsce. Ostatecznie Twoja firma będzie doskonale widoczna w wynikach Google.
Optymalizacja serwisu internetowego to jedna z najskuteczniejszych form reklamy internetowej, która pozwala budować wizerunek własnej marki. Ponadto pozycjonowanie witryny w Google daje również wiele możliwości przyciągania potencjalnych klientów i rozwijania własnej firmy. Potwierdzają to wzrost liczby użytkowników, wzrost wartości sprzedaży internetowej oraz dynamiczny rozwój samych mediów. Czy znasz szanse Twojej witryny lub sklepu w Google? Wiesz z doświadczenia, że szukając usług, produktów czy informacji, można to zrobić wpisując frazę w wyszukiwarce Google. Dzięki usługom lokalizacyjnym w witrynie oferta Twojej firmy będzie widoczna w tych wynikach wyszukiwania. W ten sposób zyskasz przewagę nad konkurencją.
Prawie każdy korzysta z wyszukiwarek, a coraz więcej zapytań to nawet bardzo trywialne zapytania. Bez względu na to, kto często pojawia się w wynikach, siła rzeczy z większym prawdopodobieństwem przyciągnie nowych klientów. A ponieważ prowadzone w ten sposób promocje nie są traktowane przez internautów jako reklama, jest to dobry sposób na przyciągnięcie dużej liczby odbiorców w sposób nieinwazyjny.
Lokalne pozycjonowanie to wszelkie działania związane z optymalizacją on-site, a także szereg działań off-site mających na celu zwiększenie widoczności domeny w zapytaniach związanych z wybraną lokalizacją w organicznych wynikach wyszukiwania. W ostatnich latach Google zwraca coraz większą uwagę na personalizację i regionalizację wyników wyszukiwania.
Jest to związane z algorytmem Pigeon uruchomionym w lipcu 2015 roku. Krótko mówiąc, odpowiada za ranking wyników wyszukiwania. Sprawdź i przeanalizuj frazy kluczowe na podstawie tego, jak dobrze pasują do lokalnych zapytań. Następnie wyświetla wyniki najbardziej odpowiednie dla lokalizacji (położenia geograficznego), na której oparte jest zapytanie. Na podstawie takich czynników, jak lokalizacja IP lub GPS, Google może określić kraj, region lub miasto, w którym obecnie mieszkasz. Ale to nie wszystko! Google może nawet zobaczyć społeczności, w których zadajesz pytania wyszukiwarce.
Jednym z podstawowych elementów pozycjonowania jest analiza zapytań wpisywanych przez użytkowników wyszukiwarki. Istnieje wiele narzędzi, które dostarczają informacji o popularności danej frazy lub wskazują zapytania pokrewne, np. zawierające daną frazę. Jeśli pozycjonujesz się na stronie internetowej, zdecydowanie musisz użyć jednego z tych narzędzi, aby poznać nowych przyjaciół.
Używają ich wszyscy twoi konkurenci iz grubsza można założyć, że sklep jest zoptymalizowany pod kątem najpopularniejszych fraz. Im bardziej popularne hasło, tym bardziej intensywna rywalizacja. Analiza słów kluczowych jest bardzo ważnym elementem w tym procesie i wpłynie na poprawną lokalizację sklepu internetowego.
Jednak popularność fraz nie zawsze jest najważniejszym standardem, którym należy się kierować. Koncepcja długiego ogona polega na optymalizacji i lokalizowaniu dużej liczby mniej popularnych zapytań. Jak dbać o frazy? Najlepszym sposobem jest przetestowanie kampanii z linkami sponsorowanymi do Google Ads, które mogą zweryfikować nie tylko popularność, ale także jakość poszczególnych fraz.
Obsługa Google Maps Wałbrzych
Dla firm, które świadczą usługi lub sprzedają towary lokalnie, pozycjonowanie w Google Maps jest ważną częścią działań SEO. Obecnie Google ma ściśle regionalizowane wyniki wyszukiwania i dostarcza strony obszarowe i 3-częściowe mapy dla wielu zapytań, w których wyniki wyszukiwania firmy pasują do obszaru wyszukiwania.
W przypadku firm, które świadczą usługi lokalnie, obecność w polu mapy w wynikach wyszukiwania ma kluczowe znaczenie dla uzyskania dostępu do witryny i zwiększenia (prawdziwych klientów) dostępu do obiektu. Niestety często właściciele lokalnych firm, sklepów czy punktów usługowych nie dbają o to, by w ten sposób promować swój biznes w Google. Zdarzyło się, że firma nawet nie stworzyła wizytówek w Google Maps. Jednocześnie przebywanie w Google Maps może być jednym z najlepszych sposobów na pozyskanie ruchu (wirtualnego i rzeczywistego) w Twoim miejscu.
Pozycjonowanie Wałbrzych, a co z innymi miastami?
Działamy również w innych miastach, powiatach i województwach. Są to jedynie wybrane miejscowości, w których mamy swoich Klientów.