Pozycjonowanie Sklepów Internetowych
Platformy e-commerce to coraz częstszy kanał sprzedaży. Odpowiednie pozycjonowanie sklepu internetowego pozwoli poważnie myśleć o rentowności e-handlu.
Zaufaj doświadczeniu
Posiadamy bardzo duże doświadczenie w budowie pozycji e-sklepów w wyszukiwarce. Nasze sprawdzone metody promocji pozwalają w sposób bezpieczny, stabilny i niedrogi przeprowadzać skuteczne działania SEO.
Darmowa analiza e-sklepu
Wypełnij proszę poniższy formularz. Jednorazowo przedstawimy Ci niezobowiązującą ofertę pozycjonowania Twojego sklepu internetowego!
Co zawiera raport?
Gruntownie sprawdzimy widoczność, optymalizację oraz przedstawimy możliwe kierunki działań.
Pakiet korzyści z pozycjonowania
Korzystając z naszych usług otrzymujesz od nas wiele korzyści, które poprawią sprzedaż Twojego sklepu.
Wszystko co potrzebne do zwiększenia widoczności!
Jak wygląda proces pozycjonowania sklepu?
Proces pozycjonowania ecommerce to szereg czynności, które muszą być prowadzone w odpowiedniej kolejności.
Sprawdzamy widoczność
Audyt SEO Sklepu
Nakreślamy strategię
Pełne działania SEO
Dostosowanie działań
Przykładowe efekty naszego pozycjonowania sklepów internetowych:
Co jeszcze warto wiedzieć?
Najczęstsze pytania Klientów
Zobacz o co często pytają nasi Klienci w przypadku SEO sklepów internetowych. Te informacje oszczędzą Twój czas i pozwolą na rozwianie podstawowych wątpliwości związanych z promocją w wyszukiwarce Google.
Ile czasu trwa pozycjonowanie sklepu?
Pozycjonowanie to usługa, którą należy wykonywać przez cały czas. Jej skala oraz wykorzystywane narzędzia dostosowywane są indywidualnie do potrzeb każdego e-sprzedawcy. Odpowiednio prowadzone działania skutkują trwałymi, systematycznymi wzrostami widoczności e-commerce. Oznacza to więc, że w zasadzie nigdy nie możemy powiedzieć, że pozycjonowanie się zakończyło, a my osiągnęliśmy pełną widoczność, na której nam zależało.
Zazwyczaj pierwsze efekty działań SEO widoczne są po kilku tygodniach pracy. Wiele zależy jednak od wielkości sklepu, branży w jakiej działa, budżetu czy możliwych zmian jakie możemy wprowadzić w obrębie platformy.
Żeby szerzej ocenić efekty prac SEO w przypadku średniej wielkości sklepu (powyżej 1000 produktów) należy odczekać przynajmniej kilka miesięcy (4-6 miesięcy). Taki bufor czasowy pozwoli ocenić czy wdrażana strategia powoduje wzrost widoczności i w jakim kierunku zmierzają prace.
Ile kosztuje pozycjonownaie sklepu internetowego?
Oferta na SEO dla sklepów internetowych zależy głównie od:
- jakości Twojego sklepu internetowego (domena, oprogramowanie, optymalizacja, content, wielkość oferty),
- wielkości konkurencji w wynikach wyszukiwania,
- dotychczasowych działań SEO.
Każdą wycenę przygotowujemy w sposób indywidualny. Nie da się podać dokładnych kosztów pozycjonowania bez gruntownego przyjrzenia się domenie, sklepowi, konkurencji, obecnej widoczności w wyszukiwarce.
W przypadku sklepu, który nie był wcześniej pozycjonowany, posiada w ofercie ok. 1000 produktów, jest aktywny krócej niż 12 miesięcy, a konkurencja nie jest duża, to wóczas koszt pozycjonowanie wyniesie ok. 2000 zł netto miesięcznie. Jest to jednak wycena bardzo szacunkowa, ponieważ w trakcie przygotowania oferty sprawdzamy bardzo wiele zmiennych, od których cena jest uzależniona.
Jakie działania wykonywane są w ramach SEO?
Pozycjonowanie sklepów internetowych to o wiele bardziej skomplikowany proces niż praca przy mniejszych, często lokalnych stronach WWW. Etapy pracy można podzielić na:
- audyt sklepu, sprawdzenie obecnej widoczności wraz z nakreśleniem kierunków jej poprawy,
- rozpoczęcie optymalizacji sklepu + działania linkbuildingowe,
- monitorowanie, dostosowywanie strategii SEO do sytuacji.
Żaden etap pracy nie wymaga od Ciebie ingerencji w pracę. Mile widziana jest pomoc merytoryczna np. w trakcie tworzenia treści na sklep, ale nie jest to konieczne. Samodzielnie nakreślamy strategię, która naszym zdaniem da najlepsze efekty w Twoim przypadku i przesyłamy ją do Ciebie w celu akceptacji kierunku działań.
Po każdym miesiącu naszej współpracy otrzymasz raport z działań – co zostało wykonane, jaki jest tego efekt oraz jakie działania będą podejmowane w kolejnym miesiącu. Dzięki temu cała współpraca jest w pełni przejrzysta i daje dobre efekty.
W jaki sposób mierzy się skuteczność pozycjonowania?
Każda platforma sklepowa pozwala na wykonanie skutecznego pozycjonowania. Niektóre z nich pozwalają na szerszą, lepszą optymalizację, jednak w każdym przypadku da się wykonać niezbędne kroki do poprawy widoczności.
Pracujemy obecnie na takich platformach jak: Prestashop, Magento, Shoper, Sky-Shop, Comarch e-sklep, Idosell, Sote, Woocommerce, Shoplo, Sellingo oraz rozwiązania dedykowane.