![Pozycjonowanie sklepów internetowych ecommerce](https://mediapremium.pl/wp-content/uploads/2021/02/pozycjonowanie-sklepow-internetowych.png)
Pozycjonowanie Sklepów Internetowych
Platformy e-commerce to coraz częstszy kanał sprzedaży. Odpowiednie pozycjonowanie sklepu internetowego pozwoli poważnie myśleć o rentowności e-handlu.
Zaufaj doświadczeniu
Posiadamy bardzo duże doświadczenie w budowie pozycji e-sklepów w wyszukiwarce. Nasze sprawdzone metody promocji pozwalają w sposób bezpieczny, stabilny i niedrogi przeprowadzać skuteczne działania SEO.
Darmowa analiza e-sklepu
Wypełnij proszę poniższy formularz. Jednorazowo przedstawimy Ci niezobowiązującą ofertę pozycjonowania Twojego sklepu internetowego!
Co zawiera raport?
Gruntownie sprawdzimy widoczność, optymalizację oraz przedstawimy możliwe kierunki działań.
Pakiet korzyści z pozycjonowania
Korzystając z naszych usług otrzymujesz od nas wiele korzyści, które poprawią sprzedaż Twojego sklepu.
Wszystko co potrzebne do zwiększenia widoczności!
![Pozycjonowanie strony - regionalnie, ecommerce SEO](https://mediapremium.pl/wp-content/uploads/2021/01/pozycjonowanie-strony-regionalne-ecommerce-seo.png)
Jak wygląda proces pozycjonowania sklepu?
Proces pozycjonowania ecommerce to szereg czynności, które muszą być prowadzone w odpowiedniej kolejności.
Sprawdzamy widoczność
Audyt SEO Sklepu
Nakreślamy strategię
Pełne działania SEO
Dostosowanie działań
Przykładowe efekty naszego pozycjonowania sklepów internetowych:
Co jeszcze warto wiedzieć?
![Lokalne SEO - pytania Klientów](https://mediapremium.pl/wp-content/uploads/2021/02/lokalne-seo.png)
Najczęstsze pytania Klientów
Zobacz o co często pytają nasi Klienci w przypadku SEO sklepów internetowych. Te informacje oszczędzą Twój czas i pozwolą na rozwianie podstawowych wątpliwości związanych z promocją w wyszukiwarce Google.
Ile czasu trwa pozycjonowanie sklepu?
Pozycjonowanie to usługa, którą należy wykonywać przez cały czas. Jej skala oraz wykorzystywane narzędzia dostosowywane są indywidualnie do potrzeb każdego e-sprzedawcy. Odpowiednio prowadzone działania skutkują trwałymi, systematycznymi wzrostami widoczności e-commerce. Oznacza to więc, że w zasadzie nigdy nie możemy powiedzieć, że pozycjonowanie się zakończyło, a my osiągnęliśmy pełną widoczność, na której nam zależało.
Zazwyczaj pierwsze efekty działań SEO widoczne są po kilku tygodniach pracy. Wiele zależy jednak od wielkości sklepu, branży w jakiej działa, budżetu czy możliwych zmian jakie możemy wprowadzić w obrębie platformy.
Żeby szerzej ocenić efekty prac SEO w przypadku średniej wielkości sklepu (powyżej 1000 produktów) należy odczekać przynajmniej kilka miesięcy (4-6 miesięcy). Taki bufor czasowy pozwoli ocenić czy wdrażana strategia powoduje wzrost widoczności i w jakim kierunku zmierzają prace.
Ile kosztuje pozycjonownaie sklepu internetowego?
Oferta na SEO dla sklepów internetowych zależy głównie od:
- jakości Twojego sklepu internetowego (domena, oprogramowanie, optymalizacja, content, wielkość oferty),
- wielkości konkurencji w wynikach wyszukiwania,
- dotychczasowych działań SEO.
Każdą wycenę przygotowujemy w sposób indywidualny. Nie da się podać dokładnych kosztów pozycjonowania bez gruntownego przyjrzenia się domenie, sklepowi, konkurencji, obecnej widoczności w wyszukiwarce.
W przypadku sklepu, który nie był wcześniej pozycjonowany, posiada w ofercie ok. 1000 produktów, jest aktywny krócej niż 12 miesięcy, a konkurencja nie jest duża, to wóczas koszt pozycjonowanie wyniesie ok. 2000 zł netto miesięcznie. Jest to jednak wycena bardzo szacunkowa, ponieważ w trakcie przygotowania oferty sprawdzamy bardzo wiele zmiennych, od których cena jest uzależniona.
Jakie działania wykonywane są w ramach SEO?
Pozycjonowanie sklepów internetowych to o wiele bardziej skomplikowany proces niż praca przy mniejszych, często lokalnych stronach WWW. Etapy pracy można podzielić na:
- audyt sklepu, sprawdzenie obecnej widoczności wraz z nakreśleniem kierunków jej poprawy,
- rozpoczęcie optymalizacji sklepu + działania linkbuildingowe,
- monitorowanie, dostosowywanie strategii SEO do sytuacji.
Żaden etap pracy nie wymaga od Ciebie ingerencji w pracę. Mile widziana jest pomoc merytoryczna np. w trakcie tworzenia treści na sklep, ale nie jest to konieczne. Samodzielnie nakreślamy strategię, która naszym zdaniem da najlepsze efekty w Twoim przypadku i przesyłamy ją do Ciebie w celu akceptacji kierunku działań.
Po każdym miesiącu naszej współpracy otrzymasz raport z działań – co zostało wykonane, jaki jest tego efekt oraz jakie działania będą podejmowane w kolejnym miesiącu. Dzięki temu cała współpraca jest w pełni przejrzysta i daje dobre efekty.
W jaki sposób mierzy się skuteczność pozycjonowania?
Każda platforma sklepowa pozwala na wykonanie skutecznego pozycjonowania. Niektóre z nich pozwalają na szerszą, lepszą optymalizację, jednak w każdym przypadku da się wykonać niezbędne kroki do poprawy widoczności.
Pracujemy obecnie na takich platformach jak: Prestashop, Magento, Shoper, Sky-Shop, Comarch e-sklep, Idosell, Sote, Woocommerce, Shoplo, Sellingo oraz rozwiązania dedykowane.