m

Get your business to the new heights in no time. It’s super easy with BoostUp.

 

kampanie CPC - obsługa Google Ads

Kampanie CPC - obsługa Google Ads

Jeśli chcesz w pełni zaistnieć w wynikach wyszukiwania to nie możesz obojętnie przejść obok Google Ads. Zajmujemy się obsługą kampanii SEM.

OK
Profesjonalna kampania CPC

Zapewnimy doskonałą widoczność w wyszukiwarce przy możliwie niskim koszcie.

OK
Oszczędność dzięki optymalizacji

Na bieżąco optymalizujemy Twoją kampanię, dzięki czemu ponosisz mniejsze wydatki na kliknięcia.

OK
Pełne raportowanie działań

Masz pełną kontrolę nad efektywnością Twojej kampanii. Każda wydana złotówka jest przez nas mierzona.

Zapytaj o obsługę Google Ads

Z chęcią sprawdzimy możliwości jakie stoją przed Twoją firmą w płatnych reklamach Google.

    Jak przygotowujemy strategię?

    Wystarczy, że wypełnisz formularz, a przygotujemy Ci ofertę zawierającą:

    Sprawdzamy rodzaj Twojej oferty oraz definiujemy target 0
    Dobieramy rodzaj kampanii w płatnych wynikach Google 0
    Oceniamy potencjalny koszt i zysk z kampanii 0
    Przesyłamy strategię ze wstępnym kosztorysem i korzyściami 0
    Czas przygotowania oferty SEO
    Propozycja gotowa w 24h!

    Na Twój e-mail prześlemy propozycję możliwych działań.

    Pełna widoczność w wynikach wyszukiwania!

    Lokalne SEO - pytania Klientów

    O co pytają Klienci z Google Ads?

    Obsługując setki kampanii często słyszeliśmy od naszych Klientów powtarzające się kampanie. Zebraliśmy te pytania w jednym miejscu i postaraliśmy się o wyczerpujące, rzeczowe odpowiedzi.

    Czy prowadząc działania SEO kampanie Google Ads są mi potrzebne?

    Odpowiedź jest jednoznaczna i brzmi: TAK.

     

    Płatne reklamy w wyszukiwarce są swojego rodzaju uzupełnieniem wyników organicznych. Twoje boksy reklamowe umieszczone są powyżej wyników organicznych, co oznacza, że to właśnie reklamy pojawiają się szukającemu jako pierwsze. Część osób je pomija, “zjeżdżając” od razu do wyników organicznych (pozycjonowanie). Spora jednak część ludzi klika w nie w pierwszej kolejności – dlatego obecność tam Twojej firmy sprawi, że Klient znajdzie się na Twojej stronie.

     

    Najlepszą strategią jest prowadzenie działań SEO oraz SEM (Google Ads) równocześnie. Powoduje to, że Klient szukający Twoich usług lub produktów niemal na pewno trafi na Twoją witrynę.

    Za co płacę w kampaniach CPC?

    Najpopularniejszym kosztem w przypadku prowadzenia kampanii CPC w wyszukiwarce jest kliknięcie w Twoją reklamę. Inaczej mówiąc płacisz dopiero wtedy gdy Klient zainteresuje się reklamą, kliknie w nią i trafi na Twoją stronę. To bardzo efektywny sposób rozliczenia, ponieważ koszty pojawiają się w momencie gdy potencjalny Klient ląduje już na Twojej witrynie.

    W przypadku kampanii dla e-commerce ciekawą alternatywą jest rozliczenie w oparciu o konwersję, a więc sprzedaż wygenerowaną przez kampanie.

    Istnieją również inne formy rozliczania kampanii – dobieramy je indywidualnie do potrzeb Klienta.

    Ile kosztują tego typu kampanie?

    Nie da się jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. Wiele aspektów wpływa bezpośrednio na koszt kampanii. Są to między innymi:

    • rodzaj Twojego biznesu – e-sklep, firma lokalna, usługi lub produkty o zasięgu ogólnopolskim,
    • bezpośrednia konkurencja,
    • szacunkowy budżet jaki chcesz wydać na kampanie,
    • zasięg terytorialny – region, cała Polska, rynki zagraniczne,
    • horyzont czasowy działań (jednorazowa kampania czy długie działania),
    • bezpośredni cel jaki chcesz uzyskać – np. sprzedaż, promocja lokalna, branding.
    Czy mój budżet musi być co miesiąc taki sam?

    Nie, Twój budżet może się zmieniać w zależności od okresu czy skuteczności prowadzonych działań. Oznacza to, że masz pełną kontrolę nad kosztami i nie musisz wiązać się długą umową na stałą kwotę.