Samo umieszczenie danych kontaktowych na swojej stronie może być niewystarczające. Zaleca się maksymalne skrócenie drogi do kontaktu z Tobą. Służyć temu może podlinkowanie numeru telefonu na WWW. Dzięki temu Twój potencjalny Klient korzystając z urządzenia mobilnego będzie mógł zadzwonić jednym kliknięciem pod wskazany numer (click to call).
Niezbędne będzie wprowadzenie go w postaci kodu HTML.Potrzebny do tego celu będzie atrybut a href, który standardowo w HTML oznacza klikalny odnośnik. Dodatkowo przed samym numerem należy użyć wyrażenia tel:, co będzie jednoznacznie wskazywać na to, że jest to numer telefonu.
Tego typu rozwiązania są już codziennością stron internetowych. W dobie bardzo dużego ruchu mobilnego stało się to standardem, który ułatwia gościom strony internetowej skontaktować się z Tobą. Ma to również pozytywny wpływ na ilość zapytań z internetu, ponieważ “leniwi” Klienci nie opuszczają WWW, a podejmują próbę szybkiego zadzwonienia.
Poza oczywistym aspektem możliwości szybkiego zadzwonienia występuje jeszcze mniej oczywista sprawa – pod klikalny numer telefonu można podpiąć zliczanie konwersji. Czy to jako konwersja w Google Ads czy jako zdarzenie w Google Analytics. W ten sposób będziesz w stanie śledzić jak dużo osób klika w numer telefonu i z jakich źródeł te osoby weszły na Twoją stronę internetową. To podstawa jeśli chodzi o optymalizację swoich działań reklamowych w przypadku kampanii nakierowanych na zbieranie leadów.
Pomożemy Ci rozwijać biznes w internecie w spośób kompleksowy, lub wykorzystując jedną z poniższych usług, której akurat potrzebujesz.
Kompleksowe wsparcie online dla Twojego biznesu – od strategii po realizację i ocenę wyników.
Skuteczne kampanie Google Ads oparte o dane. Zamów darmowy audyt konta.
Bezpieczne, sprawdzone metody pozycjonowania zwiększające widoczność w wynikach wyszukiwania.
Stosujemy zaawansowane rozwiązania z dziedziny AI, aby ulepszać i przyspieszać procesy.