Przygotowanie się do pozycjonowania powinno być poprzedzone wnikliwym audytem SEO. Jest to swojego rodzaju „przegląd strony”, który ma wskazać błędy i niedociągnięcia warte wyeliminowania. Dobrze przygotowany audyt SEO pozwala skrócić czas pozycjonowania, obniżyć koszty i skutecznej wybić się ponad konkurencję w wynikach.
Jeśli współpracujesz z nami w ramach pozycjonowania Twojej strony internetowej lub w ramach Pełnej Obsługi to wówczas audyt jest w pełni darmowy. Jest to część obowiązków, które już dla Ciebie robimy (w ramach SEO), dlatego nie generuje to dla Ciebie żadnych dodatkowych kosztów.
Zakres prac z tym związanych ustalamy indywidualnie w trakcie współpracy. W przypadku mniejszych stron WWW przygotowaniu audytu jest bardzo proste i szybkie, natomiast w przypadku większych stron lub sklepów e-commerce przed rozpoczęciem tego typu prac musimy ustalić wiele szczegółów.
Jeśli jesteś zainteresowany zleceniem nam samego audytu to chętnie go dla Ciebie wykonamy. Jego wielkość, czas przygotowania oraz cena uzależniona jest od wielkości i stopnia skomplikowania Twojej strony WWW. Zazwyczaj jesteśmy w stanie całość prac wykonać w ok. 7-10 dni roboczych. Szacunkowy koszt raportu to ok. 2000 – 4000 zł netto, ale cenę tę należy traktować bardzo poglądowo.
Im bardziej szczegółowy audyt tym lepiej dla Twojej strony. Oznacza to bowiem, że sprawdzone zostały wszystkie możliwe elementy, które mają wpływ na odbiór Twojej strony przez użytkownika (UX) oraz przez algorytm wyszukiwarki.
Przygotowanie raportu wymaga dostępu do kilku narzędzi, których używasz przy swojej stronie. Chodzi o Google Analytics oraz Google Search Console. Jeśli nie używasz tych narzędzi to konieczne będzie ich założenie. Przede wszystkim istotny jest dostęp do Google Search Console – znajdziemy tam sporą porcję danych technicznych, które pozwolą na pełne przygotowanie audytu.
Mile widziany jest również dostęp do FTP i do systemu zarządzania stroną (jeśli takowy istnieje). Pomaga to w dokładniejszym zdiagnozowaniu problemów i wskazanie możliwych rozwiązań. Bez tych dostępów nie będziemy w stanie nakreślić dokładnych zmian możliwych do wprowadzenia.
Lista narzędzi, z których na co dzień korzystamy w przypadku pozycjonowania i tworzenia audytów przedstawia poniższa lista:
Pomożemy Ci rozwijać biznes w internecie w spośób kompleksowy, lub wykorzystując jedną z poniższych usług, której akurat potrzebujesz.
Kompleksowe wsparcie online dla Twojego biznesu – od strategii po realizację i ocenę wyników.
Skuteczne kampanie Google Ads oparte o dane. Zamów darmowy audyt konta.
Bezpieczne, sprawdzone metody pozycjonowania zwiększające widoczność w wynikach wyszukiwania.
Stosujemy zaawansowane rozwiązania z dziedziny AI, aby ulepszać i przyspieszać procesy.