Audyt SEO
Jeśli chcesz otrzymać kompleksowy raport na temat Twojej strony WWW lub sklepu to Audyt SEO wskaże podstawowe błędy i konieczne poprawki.
Zapytanie o Audyt SEO
Podaj potrzebne dane, a prześlemy Ci kosztorys przygotowania kompleksowego audytu SEO dla Twojej firmy.
Jak przygotowujemy Audyt?
Wystarczy, że wypełnisz formularz, a przygotujemy Ci ofertę zawierającą:
Podstawowy krok w poprawie widoczności!
Co warto wiedzieć?
Audyt SEO to konieczność jeśli na poważnie myślisz o reklamowaniu swojej firmy w internecie. Jego aspekty nie tylko obejmują poprawę widoczności w wynikach wyszukiwania ale również kompleksowo pozwolą usprawnić działanie witryny.
Ile kosztuje audyt SEO?
Cena profesjonalnego audytu uzależniona jest głównie od:
- wielkości i złożoności Twojej strony WWW lub sklepu,
- historii Twojej witryny (analizowany przedział czasowy),
- wielkości i rodzaju prowadzonych działań SEO wcześniej (lub ich brak).
- konkurencyjności branży, w jakiej działasz.
Koszt audytu jest bardzo zróżnicowany. Wykonanie prostej analizy dla statycznej strony składającej się z kilku / kilkunastu podstron i działającej w mało konkurencyjnej branży to zazwyczaj rząd 500-700 zł netto.
W przypadku sklepów internetowych koszt jest kilkukrotnie wyższy, co wprost wynika z większej złożoności serwisu. Zazwyczaj koszt mieści się w granicach 2.000 – 4.000 zł netto.
Ile trwa przygotowanie raportu?
Jest to zależne od ilości pracy jaką musimy wykonać. Zazwyczaj czas ten mieści się w granicach 7-14 dni roboczych.
Jakie narzędzia wykorzystywane są do przygotowania analizy?
Podczas analizy wykorzystujemy szereg narzędzi, które umożliwiają nam zebranie oraz przetwarzanie potrzebnych danych na temat Twojej witryny. Podstawowa lista wygląda następująco:
- Google® Analytics,
- Google® Search Console,
- Google® Page Speed Insight,
- Senuto.com,
- Semstorm.com,
- Majesticseo.com,
- Ahrefs.com,
- Website Auditor,
- Clusteric,
- Surfer SEO.
Co zyskam dzięki wdrożeniu audytu?
Przygotowanie kompleksowego raportu na temat Twojej witryny oraz widoczności w wynikach wyszukiwania dostarcza wiele zalet. Wybrane z nich to:
- poprawi się jakość Twojej strony WWW,
- witryna będzie działać szybciej i będzie prostsza dla użytkownika,
- wzrośnie widoczność Twojego biznesu w internecie,
- poprawi się rozpoznawalność Twojej marki,
- lepiej poznasz swoich Klientów, którzy odwiedzają Twoją stronę.
Pozytywne aspekty wykonanego i wdrożonego audytu dają długofalowe efekty. To krok w stabilnym rozwoju widoczności Twojej firmy w internecie.