Krzysztof, 42 lata, firma transportowa

Jestem przedsiębiorcą o blisko 20 letnim stażu. Internet to dla mnie nowość - dopiero się go uczę. Wykorzystuję go jednak w postaci pozycjonowania, pozyskując w ten sposób nowych klientów.

Marek, 59 lat, firma handlowa

Swoją firmę prowadzę w bardzo dokładny, przemyślany sposób. Zawsze stroniłem od niepotrzebnych wydatków. Początkowo sceptycznie podchodziłem do pozycjonowania, jednak z biegiem czasu widzę, że była to jedna z najlepszych decyzji marketingowych.

Agnieszka, 27 lat, biuro projektowe

Pozyskuję klientów głównie z internetu. Poszukując najbardziej skutecznych form reklamy skupiłam się na pozycjonowaniu. Korzystam również z innego sposobu reklamowania się, jednak pozycjonowanie mojej strony przynosi najlepsze rezultaty.

Rafał, 26 lat, sklep internetowy

Każda wydana złotówka na reklamę musi do mnie wracać z nawiązką. Dlatego głównie skupiam się na pozycjonowaniu, dzięki któremu trafiam dokładnie do swoich klientów. Płacę za efekty, więc nie martwię się o nadmierne wydatki.

Kilka podstawowych pytań i odpowiedzi

Czy pozycjonowanie jest opłacalne?

Na temat skuteczności, przydatności i opłacalności pozycjonowania pisaliśmy już w innych działach. Warto jednak raz jeszcze zebrać w jednym miejscu kilka podstawowych cech, które świadczą o tym, że pozycjonowanie się opłaca. Zaliczyć do nich możemy m.in.:

  • relatywnie niskie koszty - promujesz się na ściśle określone frazy, nie płacąc za coś, co nie jest związane z profilem Twojej działalności,
  • idealne dopasowanie do odbiorców - docierasz do osób zainteresowanych Twoją ofertą,
  • płatność za efekty - płacisz dopiero wtedy, gdy uzyskasz ustalone pozycje w wynikach,
  • łatwość zmiany oferty - promując swoją stronę internetową możesz w szybki sposób zmienić ofertę swoim klientom,
  • kontrola nad kosztami - pozycjonując nie wydasz więcej niż wynosi wycena wybranych fraz,
  • nie płacisz za wyświetlenia/kliknięcia - nie jesteś narażony na wyklikanie lub sztuczne wyświetlanie Twojej reklamy,
  • budowanie marki - wysokie pozycje w wyszukiwarkach powodują, że klienci postrzegają Twoją firmę jako bardziej prestiżową,
  • możliwość rozszerzenia działalności - w każdej chwili możesz pozycjonować się na dodatkowe frazy, zdobywając nowych klientów,
  • przewaga nad konkurencją - konkurencja, która nie jest widoczna w wyszukiwarce już na starcie jest na przegranej pozycji.

Zalet jest dużo więcej. Wydaje się jednak, że te wymienione powyżej są już wystarczającym argumentem do tego, aby przynajmniej zastanowić się nad formą promocji jaką jest pozycjonowanie. Zwłaszcza, że rozpoczynając z nami współpracę nie ponosisz żadnych kosztów - pierwsze koszty pojawią się dopiero wtedy, gdy Twoja strona osiągnie ustalone przez nas pozycje.

W każdej chwili, zupełnie bezpłatnie i bez zobowiązań możesz zapytać nas o ofertę wypełniając formularz z lewej strony. W ciągu 24 godzin roboczych odeślemy Ci szczegółową ofertę.